Gül suyuyla kalpli bisküvi

Voici une recette de sablés tout roses et en forme de cœurs pour Monsieur, réalisés avec des emportes pièces ramené de notre voyage aux Etats-Unis. C’est génial car on peux insérer les lettres que l’on souhaite pour écrire des mots doux ! Mais vous pouvez aussi faire avec des emportes pièces classiques en forme de cœurs !
Gül suyuyla kalpli bisküvi
İçindekiler (pour une vingtaine de grands biscuits)
- 420 gr un
- 200 g şeker kamışı
- 190 gr tereyağı
- 1 Yumurta
- 10 cl d’eau de rose
- Kırmızı boyama
Daha sonra un ve tuzu ekleyip çırpmaya devam edin. 2 unun tamamen emilmesi için dakikalar.
Hamurdan bir top oluşturun ve buzdolabında bekletin. 2 saat.
Hamuru unlanmış tezgahta merdaneyle inceliğinde açın. 4 mm çevre.


Kurabiye kalıbıyla kesip soğumaya bırakın 20 dakika.
Fırını önceden 180° ısıtın.
Kurabiyeyi pişirin 12 dakika ( herhangi bir renklendirme olmamalıdır).
Iyi tatma.
Emilie








bayanmilonguera
29.3.12Bu kurabiyeler çok güzel…
Emilie
29.3.12Çok teşekkür ederim !
Aix beç tavuğu
30.3.12Kurabiyeleriniz çok güzel ! Çok yakında Anneler Günü için idealler !
Emilie
30.3.12Çok teşekkür ederim !
Annelerimize onları sevdiğimizi söylememiz gerektiği doğrudur !
Sandrine
30.3.12Çok güzel gül aromalı bisküvi.
Anneler Günü için güzel, küçük bir gurme hediyesi olacakları doğru..
Yakında görüşürüz !
Emilie
30.3.12teşekkür ederim sandrine !
Yakında görüşürüz
Nath
27.3.15Bunları önceden hazırlayabilir miyiz?? ne kadar süre dayanırlar??
Emilie
27.3.15Evet elbette ! Nemden korunan, hava geçirmez bir kapta bir hafta boyunca saklanabilirler..
Nath
27.3.15mersi! o zaman bugün yemek pişireceğim!