Flognarde armut ve badem {Süt olmadan}

Flognarde poire

L’époque des fruits d’automne est bien installée et les variétés de poires se font de plus en plus nombreuses sur les étales des marchés. Ben onları seviyorum fars, ONLAR flognardes et autres gâteaux à base de pâte à crêpe, alors je vous ai concocté une petite version toute simple à base de poires et d’amandes.

Les amandes arrivent aussi avec l’automne et ont milles vertus, alors à croquer ou en cuisine pensez-y !

Flognarde armut ve badem {Süt olmadan}

İçindekiler

  • 180 gr un
  • 80 g şeker kamışı
  • 20 g bütün badem tozu
  • 2 armutlar
  • 3 yumurtalar
  • 45 cl bitkisel süt (işte pirinç sütü)
  • 30 g şeritli badem
  • 1 paket vanilya şekeri
  • Un peu de beurre

Tanım

Fırını önceden 180° ısıtın.

Bir salata kasesinde, yumurtaları şekerle köpürene kadar çırpın. Unu ve badem tozunu dökün, karışım, daha sonra sütle azar azar seyreltin.

Armutları soyun, onları dörde böl, içini boşaltın ve daha sonra küçük parçalara bölün.

Bir fırın tepsisini yağlayın, armutları koyun ve üzerini hazırlıkla örtün. Daha sonra üzerine dövülmüş bademleri ekleyin..

Pişmek 40 dakika.

Flognarde poire

Biraz pudra şekeri serperek ılık veya soğuk servis yapın !

Emilie

yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Zorunlu alanlar ile işaretlenmiştir *

18 Yorumlar
  • bayanmilonguera
    18.11.12

    Bu flognardes çok güzel altın rengi, onu kendime ait yapardım 4 saat…

  • aşçı cenneti
    18.11.12

    oraya kaşıkla gitme isteği uyandırıyor 😉
    tatlım & güzel pazar.
    Valerie.

    • Emilie
      19.11.12

      Çok teşekkür ederim Valérie, onu sevdiğine sevindim !
      İyi haftalar 😀

  • lolot
    18.11.12

    Hey, bu pastayı bilmiyordum, eğer uzaklar gibiyse bende denemek istememi sağlıyor.

    • Emilie
      19.11.12

      evet fazla iyi, Bu Lolotte'u kesinlikle denemelisin !!!

  • sotis
    18.11.12

    miam miam ça a l’air bien bon!!!!Öpücükler

  • Vay canına
    18.11.12

    Bu güzel kız beni baştan çıkarıyor !

    • Emilie
      19.11.12

      Teşekkür ederim canım ama bu flognarde'nin tatlılarına imrenecek hiçbir şeyi yok !!!

  • puf pugnet
    18.11.12

    sevdiğim kadar sıcak tadını çıkarmak için güzel bir ikram!! 😉
    iyi akşamlar kızlar.
    Öpücükler, öpücükler ♥

    • Emilie
      19.11.12

      Ah, teşekkür ederim Poupougnette 😉
      iyi haftalar canım !
      Öpücükler

  • Liz
    19.11.12

    J’aime !!!

  • midi mutfağı
    19.11.12

    Bana anneannemin atıştırmalıklarını hatırlatan bir tatlı 🙂

    • Emilie
      19.11.12

      Ah büyükannelerimizin yemekleri, iyi olan ne !
      teşekkürler bayan 😉

  • lili
    20.11.12

    nefis, hoşuma giden şey bu !!! :))) Bu güzel, mevsimsel ve lezzetli tatlı için teşekkür ederiz.. öpücükler öpücükler xx

    • Emilie
      21.11.12

      Teşekkür ederim Lili 😉 Çok tatlısın !
      Öpücükler