Flognarde armut ve badem {Süt olmadan}

L’époque des fruits d’automne est bien installée et les variétés de poires se font de plus en plus nombreuses sur les étales des marchés. Ben onları seviyorum fars, ONLAR flognardes et autres gâteaux à base de pâte à crêpe, alors je vous ai concocté une petite version toute simple à base de poires et d’amandes.
Les amandes arrivent aussi avec l’automne et ont milles vertus, alors à croquer ou en cuisine pensez-y !
Flognarde armut ve badem {Süt olmadan}
İçindekiler
- 180 gr un
- 80 g şeker kamışı
- 20 g bütün badem tozu
- 2 armutlar
- 3 yumurtalar
- 45 cl bitkisel süt (işte pirinç sütü)
- 30 g şeritli badem
- 1 paket vanilya şekeri
- Un peu de beurre
Tanım
Fırını önceden 180° ısıtın.
Bir salata kasesinde, yumurtaları şekerle köpürene kadar çırpın. Unu ve badem tozunu dökün, karışım, daha sonra sütle azar azar seyreltin.
Armutları soyun, onları dörde böl, içini boşaltın ve daha sonra küçük parçalara bölün.
Bir fırın tepsisini yağlayın, armutları koyun ve üzerini hazırlıkla örtün. Daha sonra üzerine dövülmüş bademleri ekleyin..
Pişmek 40 dakika.

Biraz pudra şekeri serperek ılık veya soğuk servis yapın !
Emilie








bayanmilonguera
18.11.12Bu flognardes çok güzel altın rengi, onu kendime ait yapardım 4 saat…
Emilie
19.11.12yüksek sesle gülmek !!! Teşekkürler Bayan 😉
aşçı cenneti
18.11.12oraya kaşıkla gitme isteği uyandırıyor 😉
tatlım & güzel pazar.
Valerie.
Emilie
19.11.12Çok teşekkür ederim Valérie, onu sevdiğine sevindim !
İyi haftalar 😀
lolot
18.11.12Hey, bu pastayı bilmiyordum, eğer uzaklar gibiyse bende denemek istememi sağlıyor.
Emilie
19.11.12evet fazla iyi, Bu Lolotte'u kesinlikle denemelisin !!!
sotis
18.11.12miam miam ça a l’air bien bon!!!!Öpücükler
Emilie
19.11.12Ah evet onaylıyorum !!!
Teşekkürler Sotis 😀
Vay canına
18.11.12Bu güzel kız beni baştan çıkarıyor !
Emilie
19.11.12Teşekkür ederim canım ama bu flognarde'nin tatlılarına imrenecek hiçbir şeyi yok !!!
puf pugnet
18.11.12sevdiğim kadar sıcak tadını çıkarmak için güzel bir ikram!! 😉
iyi akşamlar kızlar.
Öpücükler, öpücükler ♥
Emilie
19.11.12Ah, teşekkür ederim Poupougnette 😉
iyi haftalar canım !
Öpücükler
Liz
19.11.12J’aime !!!
Emilie
19.11.12teşekkür ederim !!!
midi mutfağı
19.11.12Bana anneannemin atıştırmalıklarını hatırlatan bir tatlı 🙂
Emilie
19.11.12Ah büyükannelerimizin yemekleri, iyi olan ne !
teşekkürler bayan 😉
lili
20.11.12nefis, hoşuma giden şey bu !!! :))) Bu güzel, mevsimsel ve lezzetli tatlı için teşekkür ederiz.. öpücükler öpücükler xx
Emilie
21.11.12Teşekkür ederim Lili 😉 Çok tatlısın !
Öpücükler