Kesäkurpitsa Ratatouille

C’est la fin de l’été ou plutôt le début de l’automne et les courgettes abondent encore dans les jardins alors pourquoi se priver ?!
Pour changer un peu de la ratatouille classique, je vous ai concocté une ratatouille de courgette avec des carottes, des tomates et de la menthe, à manger chaude ou froide selon l’envie.
Kesäkurpitsa Ratatouille
Ainesosat (kaada 4)
- 5-6 pieni kesäkurpitsa
- 4 tomaatit
- 2 isoja porkkanoita
- 1 iso sipuli
- 2 valkosipulinkynsiä
- 1/2 kimppu tuoretta minttua
- 1 ripaus chilijauhetta
- Loraus oliiviöljyä
- Suolaa ja pippuria
Kuvaus
Lavez et taillez tous les légumes en petits cubes.
Versez un filet d’huile d’olive dans une cocotte puis faites revenir à feu doux, l’oignon émincé et les gousses d’ail hachées. Ajoutez ensuite les autres légumes sauf les tomates, sekoita hyvin ja anna kypsyä 5 min.
Ajoutez les tomates, le piment puis assaisonnez.
Keitä miedolla lämmöllä peitettynä 30-35 pöytäkirja.

Hienonna minttu ja lisää se kun kypsennys on valmis.
Emilie








keittoparatiisi
27.9.12Näissä kauniissa kupeissa tarjoiltuna pieni lautanen, joka saa ruokahalua
hajoava, jumaloin
Hyvää päivää
Valerie.
Emilie
27.9.12Kiitos paljon Valérie 😉 Se on totta, pidän todella näistä biohajoavista lautasista !
Suukkoja.
Mskapje
27.9.12Todella kiva gif!
Emilie
27.9.12Kiitos paljon !!!
Lili
27.9.12Erinomainen ratatouille ja sen visuaalinen ilme, jumaloin !!!!!! Suukkoja suudelmia xx
Emilie
27.9.12Kiitos paljon Lily 😉
Suukkoja !
BoopCook
27.9.12hmm rakastan sitä !
Suukkoja
Emilie
27.9.12Merci BoopCook 😀
SUUKKOJA JA HALEJA
mansikka ja basilika
27.9.12Värikäs pyörivä levy, ruokalaji, jossa on paljon makuja, Pidän todella tästä klassisen ratatouillen muunnelmasta (ja kiva gif ^^) Joka tapauksessa, oli resepti mikä tahansa, se saa sinut aina nälkäiseksi !
Emilie
27.9.12Paljon kiitoksia Mansikka ja Basilika ystävällisistä sanoistasi, jotka tekevät minut aina erittäin iloiseksi !!!
mansikka ja basilika
27.9.12Värikäs pyörivä levy, ruokalaji, jossa on paljon makuja, Pidän todella tästä klassisen ratatouillen muunnelmasta (ja kiva gif ^^) Joka tapauksessa, oli resepti mikä tahansa, se saa sinut aina nälkäiseksi !
poupougnette
27.9.12Olet oikeassa, niin monella kesäkurpitsalla, miksi riistää itseltäsi niin hyvä ratatouille!! 😉
Hyvää illanjatkoa.
Suukkoja, suukkoja ♥
rosaannoma
27.9.12minä löydän, ici. Minulla on paljon ruoanlaittoideoita, joita haluan tehdä.
Emilie
27.9.12Hyvä löytö rosaannoma, kiitos 🙂
Oho
27.9.12Miam Miam, yksinkertainen ja niin hyvä ! jumaloin
Emilie
27.9.12Merci LeeYaa ^_^
L
28.9.12Loistava tapa käyttää kasvihuoneen viimeiset kesäkurpitsat, kiitos 😉
Peukalon blogi
28.9.12Loistava animoitu gif 😉
Ja pidän myös kupeista ! No, myönnän, että pidän myös reseptistä 😀
Sabrina Coco Cinnamonista
9.5.14En koskaan syö ratatouillea, koska en pidä munakoisosta, mutta miksi riistää itsesi nyt tällä reseptillä, joka näyttää minusta herkulliselta. kesäkurpitsafani, taidan vihdoin tarjoilla tätä ruokaa kotona :)
Emilie
9.5.14Tulet näkemään, että se on herkullista, tällä ratatouillella ei ole mitään hävettävää munakoiso-serkkunsa edessä !