Çilekli Ravent Ayakkabıcı {Süt olmadan}

Quoi ? Comment ça ? Vous ne connaissez pas le cobbler ?!!! Le cobbler est l’équivalent anglo-saxons de notre bon vieux crumble, c’est en fait une compotée de fruits recouverte de scones. Ce cobbler fraise rhubarbe (association de fruit adorée) forme un petit déjeuner parfait, dégusté un peu après la sortie du four, la compotée de fruit forme une sorte de confiture à déguster avec les scones (rien que de vous en parler j’ai envie d’en refaire là maintenant !) Bref le cobbler c’est un peu notre crumble chouchou du moment à la maison, notre comfort food des matins difficiles, biraz ilerlememizi ve moralimizi yükseltmemizi sağlayacak gizli silahımız (evet anlamışsınızdır yavru kedi pek uyumamıza izin vermiyor).
Biraz ekstra, bizim açımızdan atıştırmalık olarak biraz daha fazla olması için çöreklerin oranlarını ikiye katlıyoruz !!!


- 500 g çilek
- 300 g ravent
- 100 g şeker kamışı
- Bir limon kabuğu rendesi
- ÇÖPLER İÇİN
- 150 g un T65
- 1 Yumurta
- 35 g bitkisel margarin
- 20 g şeker kamışı
- 1 çay kaşığı maya
- 1 yemek kaşığı bitkisel süt
- Fırını önceden 200° ısıtın.
- Çilekleri dilimleyin 4 daha sonra soyulmuş raventi dörde bölün ve bir fırın tepsisine yerleştirin.. Üzerine şekeri ve limon kabuğu rendesini ekleyip karıştırın.
- eklemek 3 yemek kaşığı su daha sonra fırına koyun 20 dakika.
- Çörekler için, un ve mayayı salata kasesine koyun.
- Margarini ekleyin ve iri kırıntı kıvamını elde edene kadar hamuru parmak uçlarınızla zımparalayın..
- Şekeri ekle, yumurta ve sütü daha sonra bir spatula ile kabaca karıştırın ve hamuru bir top haline getirin.
- soğumaya bırakın 15 dakika.
- hamuru yaymak 1,5 cm kalınlığında ve detaylı daireler (çevre 6 cm çapında) kurabiye kesici kullanma.
- Sıcak kompostoya yerleştirin ve pişirin 15 dakika.
- Sıcaklığın tadını çıkarın !

Emilie








Sophie
10.7.17nefis, elimden geldiğince kısa sürede denerim. mersi
Emilie
12.7.17Bana haber anlatacaksın !
BAŞLAMAK
10.7.17Çok çok iştah açıcı, Çöreklere bayılırım ve raventi bulur bulmaz deneyeceğim; özgün tarifleriniz için çok teşekkür ederim.
Martine
Chauba
10.7.17Huuuuuuum çok güzel görünüyor. Mirabelle eriği, belki erik veya kiraz reçeli ile kısa süre içinde test edilecek.. Her neyse, fikir sıkıntısı olmayacak.
Yavru kediyle iyi şanslar, her şey yolunda, çokça sevgiyle.
Emilie
25.7.17mersi <3
BayanMilonguera
11.7.17Güzel ayakkabı tamirciniz başarılı olmuş olmalı.