Passion curd

Le curd c’est bon ! Mais alors pourquoi pas avec un fruit que j’aime tant le fruit de la passion. Alors après le lemon curd à la bergamote voici le passion curd et je crois que je suis encore plus accro à celui-ci qu’au premier !!!
Un petit goût acidulé et fruité c’est juste parfait, alors que ce soit dans un yaourt ou sur des tartines laissez-vous tenter !!! D’autres recettes arriveront bientôt pour vous donner des idées autour du passion curd.
Passion curd
Ingredienser
- 130 gram sukker
- 100 g smør
- 4 egg
- 6 pasjonsfrukt
Beskrivelse
Coupez et videz les fruits de la passion et réservez le contenu dans un bol. Jeg bestemte meg for å beholde frøene, men hvis du ikke liker det, kan du føre kjøttet gjennom en sil for å fjerne frøene..

Pisk eggene til en omelett i en miksebolle og tilsett alle de andre ingrediensene.
Ha blandingen i bain-marie over høy varme og visp til blandingen tykner. (det tar ca 15 gode minutter for tilberedningen å stige i temperatur).
La avkjøles og nyt.

Du kan oppbevare ostemassen i en uke i en krukke i kjøleskapet..
Emilie








cecileetthais
1.8.12Nam, pasjonsfrukt, jeg elsker det.
Kommer fra Reunion, Jeg spiste det hele barndommen min 🙂
Fin oppskrift
Cecile
Emilie
3.8.12Så heldig 😉
Takk for komplimentene dine Cécile !
Smak og BaSmak
1.8.12Aldri sett før ! Ingenting er som syrlig frukt for en perfekt ostemasse ... du måtte tenke på "maracuja" ostemasse 🙂
Emilie
1.8.12Takk Goût og BaGoût 🙂
Denne ostemassen er perfekt, du har rett !!!
Natalie
1.8.12Bon là, sans plus attendre, Jeg MÅ finne løsningen for å lage ostemasse uten egg… eller ta en kylling i vår parisiske leilighet !
BiZ
Emilie
1.8.12Jeg er sikker på at kyllingen er et veldig godt selskapsdyr i en leilighet., du trenger bare ikke ha en katt !!!
Kyss Natalie 🙂
Leticia
1.8.12MMM SÅ BRA !
Emilie
1.8.12Takk Leticia 😉
Falsk kokk
1.8.12Ca, det ser så bra ut !
Emilie
1.8.12Takk 😀
hasnaaferreira
1.8.12Bravo, flott idé det gjør at du vil smake på det. jeg beundrer !
Emilie
2.8.12Merci hasnaaferreira !!!
puppougnette
2.8.12Mmm… denne lidenskapskurden er flott!
han har alt for å glede meg!! 😉
god ettermiddag jenter.
Kyss, Kyss
Emilie
2.8.12Takk Poupougnette 😀
God ettermiddag til deg også !
Kyss
Lili
2.8.12Å ja, jeg skriver ned oppskriften, jeg beundrer !! Det er helt perfekt !!! ^^ :)) Kyss !
BoopCook
3.8.12hmmm så bra ! ;P