Perunasalaatti yrteillä

J’adore les pommes de terre et je trouve que l’on n’y pense pas assez souvent ! J’ai trouvé de jolies petites pommes de terre au marché et comme j’avais envie de quelque chose qui change, j’ai fais cette salade. Le fondant de la pomme de terre avec le croquant des herbes c’est juste ce que j’aime.
Une recette simplissime juste pour vous donner des idées pour cuisiner différemment les pommes de terres !
Perunasalaatti yrteillä
Ainesosat (kaada 2)
- Une vingtaine de petites pommes de terre (ou moins selon la taille)
- 1 nippu litteää lehtipersiljaa
- Le cœur d’un cèleri branche
- 2 salottisipulia
- Puolen sitruunan mehu
- oliiviöljy
- Suolaa ja pippuria
Kuvaus
Faites cuire les pommes de terre à l’anglaise (kiehuvassa suolavedessä ja kuorimatta niitä), kunnes voit pistää siihen helposti veitsen (En anna sinulle kypsennysaikaa, koska se riippuu niiden koosta).
Tänä aikana, pese ja hienonna sellerin sydän, persilja ja salottisipuli ja sekoita sitten kaikki tilkka oliiviöljyä ja sitruunamehua. lisää suolaa ja pippuria.
Valuta perunat ja leikkaa ne tarvittaessa puoliksi ja sekoita ne yrttien kanssa.

Tarjoile lämpimänä tai kylmänä.
Emilie








keittoparatiisi
2.12.12Erittäin kevyt salaatti täynnä hyviä asioita
Toivotan sinulle mukavaa iltaa
Valerie.
Emilie
2.12.12^_^ Kiitos neiti Valérie !
Hyvää iltaa ! Suukkoja
Marie // 100% Kasvis
2.12.12kyllä!! Olemme kotonamme suuria perunasalaatin faneja. (vihreitä papuja ja kasvismajoneesia lisätään yleensä), Tämä selleri- ja persiljaversio vetoaa minuun todella ja olen varma, että herrasmieheni pitää siitä.!
Emilie
2.12.12Kiitos Mary, Olen iloinen, että pidät tästä versiosta (ja myös herralle !) 😉
BoopCook
2.12.12humm pidän todella ideasta =P
Emilie
2.12.12Kiitos kaunokainen 😉
Lili
2.12.12Hei kaunokainen !
Syömme täällä usein perunoita, yksinkertaisesti siksi, että mieheni on sen fani ja hänellä on päivänsä (tai pikemminkin ateria) ruoanlaitto viikossa… ja se päättyy aina katastrofiin !! Lähetän reseptisi hänelle, jotta hän voi hoitaa minua seuraavan kerran !
Täydelliset suudelmat xxx
Emilie
3.12.12Hei !
Viileä pieni ateria, jonka on valmistanut Monsieur, Minulla ei ole tätä mahdollisuutta !!!
Suutelee Liliäni <3
Sandrine | Mansikka basilika
2.12.12Pidän todella ideasta (ja valokuvat !) Perunasalaatti on jotain, josta pidän todella, ja siinä on kaikkia näitä yrttejä, sen täytyy olla erittäin mukavaa ! Kiitos tytöt ideasta. !
Emilie
3.12.12Roh, kiitos paljon Sandrine, teet minut erittäin iloiseksi kaikilla näillä kohteliaisuuksilla 😉
poupougnette
2.12.12tällä hetkellä olen keittoisempi, mutta sait minut muuttamaan mieltäni, tytöt!! nähdä vähän salaattia, joka saa minut nälkäiseksi!! 😉
Hyvää illanjatkoa.
Suukkoja,suukkoja ♥
Grenoble
3.12.12Tai voit tehdä sen amerikkalaisella tavalla: Haarukalla, tee useita reikiä yhteen tai kahteen isoon perunaan (pehmeä). Laita mikroaaltouuniin. mdr
Emilie
3.12.12kyllä, En ole koskaan kokeillut keittää perunoita mikroaaltouunissa !
Grenoble
3.12.12Mutta se on hyvä !
Keittiösikarit
3.12.12Olen täysin samaa mieltä kanssasi : emme ajattele perunoita tarpeeksi usein !!!
tästä huolimatta 100 perunat En koskaan sano EI !!!
Loistavia kuvia : selleriviidakko, joka antaa välähdyksen herkullisesta, värikkäästä lautasesta !
PS : Tagi: Kaderick En Kuisine, Merkitsen sinut vuorotellen !
http://www.cuisinetcigares.com/article-madame-cuisine-taguee-par-venzecia-du-blog-un-amour-de-recettes-112410242.html
Suukkoja, odottaa uutisiasi, Sandrine.
Emilie
3.12.12Kiitos neiti, yritämme tehdä niin !
Suukkoja
Neiti Pigut
5.12.12Se on minun mieheni, joka yleensä pyytää perunoita. Kyse ei ole siitä, ettenkö pidä siitä, mutta se "menee vähän yli pääni". Mutta myönnän sen salaatissa, Minun ei tarvitse pakottaa itseäni syömään sitä. Kiitos siis ihanasta ehdotuksestasi. !
Emilie
5.12.12kiitos paljon kaunokaiseni, on totta, että monsieur vaatii enemmän kuin minä !!!