Passie kwark

Passion curd

Le curd c’est bon ! Mais alors pourquoi pas avec un fruit que j’aime tant le fruit de la passion. Alors après le lemon curd à la bergamote voici le passion curd et je crois que je suis encore plus accro à celui-ci qu’au premier !!!

Un petit goût acidulé et fruité c’est juste parfait, alors que ce soit dans un yaourt ou sur des tartines laissez-vous tenter !!! D’autres recettes arriveront bientôt pour vous donner des idées autour du passion curd.

Passie kwark

Ingrediënten

  • 130 gram suiker
  • 100 gram boter
  • 4 eieren
  • 6 passievrucht

Beschrijving

Coupez et videz les fruits de la passion et réservez le contenu dans un bol. Ik heb besloten de zaden te bewaren, maar als je dat niet lekker vindt, kun je het vruchtvlees door een zeef halen om de zaden te verwijderen..

Passion curd

Klop de eieren in een omelet in een mengkom en voeg dan alle andere ingrediënten toe.

Doe het mengsel au bain-marie op hoog vuur en klop tot het mengsel dikker wordt. (het duurt ongeveer 15 goede minuten om de bereiding in temperatuur te laten stijgen).

Laat afkoelen en geniet ervan.

Passion curd

Je kunt je wrongel een week in een pot in de koelkast bewaren..

Emilie

laat een reactie achter

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

20 Opmerkingen
  • ceciletthais
    1.8.12

    Jammie, passievrucht, Ik hou daarvan.
    Afkomstig van Réunion, Ik heb het mijn hele jeugd gegeten 🙂
    Leuk recept
    Cecile

  • Nooit eerder gezien ! Er gaat niets boven pittig fruit voor een perfecte wrongel... je moest aan "maracuja" wrongel denken 🙂

    • Emilie
      1.8.12

      Bedankt Goût en BaGoût 🙂
      Deze wrongel is perfect, je hebt gelijk !!!

  • Natalie
    1.8.12

    Bon là, sans plus attendre, Ik MOET DE oplossing vinden om kwark zonder eieren te maken… of neem een ​​kip in ons Parijse appartement !
    BiZ

    • Emilie
      1.8.12

      Ik ben er zeker van dat de kip een heel goed gezelschapsdier is in een appartement., je hoeft alleen geen kat te hebben !!!
      Kusjes Natalie 🙂

  • Leticia
    1.8.12

    MMM ZO GOED !

  • Valse kok
    1.8.12

    Ca, het ziet er zo goed uit !

  • Bravo, geweldig idee, je wilt het proeven. ik heb lief !

  • poupugnette
    2.8.12

    Mmm… deze passiewrongel is geweldig!
    hij heeft alles om mij te plezieren!! 😉
    goedemiddag meiden.
    Kusjes, kusjes

  • Lili
    2.8.12

    Oh ja, ik schrijf het recept op, ik heb lief !! Het is volkomen perfect !!! ^^ :)) Kusjes !

  • BoopCook
    3.8.12

    hmm te goed ! ;P