Passie kwark

Le curd c’est bon ! Mais alors pourquoi pas avec un fruit que j’aime tant le fruit de la passion. Alors après le lemon curd à la bergamote voici le passion curd et je crois que je suis encore plus accro à celui-ci qu’au premier !!!
Un petit goût acidulé et fruité c’est juste parfait, alors que ce soit dans un yaourt ou sur des tartines laissez-vous tenter !!! D’autres recettes arriveront bientôt pour vous donner des idées autour du passion curd.
Passie kwark
Ingrediënten
- 130 gram suiker
- 100 gram boter
- 4 eieren
- 6 passievrucht
Beschrijving
Coupez et videz les fruits de la passion et réservez le contenu dans un bol. Ik heb besloten de zaden te bewaren, maar als je dat niet lekker vindt, kun je het vruchtvlees door een zeef halen om de zaden te verwijderen..

Klop de eieren in een omelet in een mengkom en voeg dan alle andere ingrediënten toe.
Doe het mengsel au bain-marie op hoog vuur en klop tot het mengsel dikker wordt. (het duurt ongeveer 15 goede minuten om de bereiding in temperatuur te laten stijgen).
Laat afkoelen en geniet ervan.

Je kunt je wrongel een week in een pot in de koelkast bewaren..
Emilie








ceciletthais
1.8.12Jammie, passievrucht, Ik hou daarvan.
Afkomstig van Réunion, Ik heb het mijn hele jeugd gegeten 🙂
Leuk recept
Cecile
Emilie
3.8.12Wat een geluk 😉
Bedankt voor je complimenten Cecile !
Smaak en BaSmaak
1.8.12Nooit eerder gezien ! Er gaat niets boven pittig fruit voor een perfecte wrongel... je moest aan "maracuja" wrongel denken 🙂
Emilie
1.8.12Bedankt Goût en BaGoût 🙂
Deze wrongel is perfect, je hebt gelijk !!!
Natalie
1.8.12Bon là, sans plus attendre, Ik MOET DE oplossing vinden om kwark zonder eieren te maken… of neem een kip in ons Parijse appartement !
BiZ
Emilie
1.8.12Ik ben er zeker van dat de kip een heel goed gezelschapsdier is in een appartement., je hoeft alleen geen kat te hebben !!!
Kusjes Natalie 🙂
Leticia
1.8.12MMM ZO GOED !
Emilie
1.8.12Dankjewel Leticia 😉
Valse kok
1.8.12Ca, het ziet er zo goed uit !
Emilie
1.8.12Merci 😀
hasnaaferreira
1.8.12Bravo, geweldig idee, je wilt het proeven. ik heb lief !
Emilie
2.8.12Merci hasnaaferreira !!!
poupugnette
2.8.12Mmm… deze passiewrongel is geweldig!
hij heeft alles om mij te plezieren!! 😉
goedemiddag meiden.
Kusjes, kusjes
Emilie
2.8.12Bedankt Poupougnette 😀
Jij ook een goedemiddag !
Kusjes
Lili
2.8.12Oh ja, ik schrijf het recept op, ik heb lief !! Het is volkomen perfect !!! ^^ :)) Kusjes !
BoopCook
3.8.12hmm te goed ! ;P