Tynd zucchinitærte, tapenade, gedeost og parmesan

Aujourd’hui je suis rentrée un peu en masse ric-rac à la maison pour faire à manger à Monsieur ce midi (oui oui les photos témoignent du manque de temps, Undskyld), pour tout vous dire il me restait à peine 15-20 min. Et bien il ne m’a fallu que ce temps là pour réaliser entièrement le repas.
Un coup d’œil rapide dans le frigo, une pâte feuilletée, des courgettes et un petit brain storming plus tard voilà une nouvelle idée pour un repas simple et rapide !
Et en plus Monsieur à trouvé ça top ! C’est qui la super woman(oui oui il faut se lancer des fleurs de temps en temps !) ?!!!
Tynd zucchinitærte, tapenade, gedeost og parmesan
ingredienser
- 1 butterdejsrulle eller et stykke dej
- 2 lille zucchini
- 3 c. til s. sort oliven tapenade
- 1/4 (eller mere) frisk gedeost
- Friskrevet parmesan
- Et skvæt olivenolie
- Peber
Beskrivelse
Forvarm ovnen til 210°.
Fordel butterdejen på en bageplade. Fordel over tapenaden.
Vask og skær zucchinien i tynde skiver, anret dem pænt på dejen (vi tager alligevel lidt tid !) .
Tilsæt derefter frisk gedeostkrummer og lidt revet parmesan og afslut med et skvæt olivenolie og lidt peber.
Bage 15-20 min.
Serveres varm med en god årstidens salat.

Så hvem er superkvinderne? ?!!!
Emilie








Muriel
12.10.12Jeg mistænkte det lidt …. Jeg vidste, du var Super Woman… I betragtning af de gode opskrifter du laver til os !
Emilie
12.10.12Tak, men jeg gik på en god skole med super kvinder !!!
mestre
12.10.12Betagende!! jeg kan virkelig godt lide. God aften biz
Emilie
12.10.12Mange tak Somphet 😀
God aften til dig også !
Kys
kokkeparadis
12.10.12En forening, som jeg rigtig godt kan lide
God aften
Valerie
Emilie
12.10.12Tak Valérie for altid at være så flittig 😉
God aften !
Hov
12.10.12mmhm en lækker tynd og sprød tærte, jeg elsker !
Emilie
12.10.12Tak LeeYaa 😀
Lili
13.10.12Hvor er den smuk, men hvor er denne fine tærte smuk !!!!!! Min skat er også fortryllet, Jeg tror, han kommer og sætter sig på hug ved dit hus, haha !!
Stort kys min kære, god weekend !! xx
Emilie
13.10.12Hej hej hej… han er velkommen derhjemme og det er du også !!!
Tak Lili, det er yndigt 😉
God weekend miss.
XOXO
Lili
13.10.12Åh, Jeg har lige set tilføjelsen i blogrollen, mange tak ! 🙂 Du er også hjemme hos mig !! <3 Kys xx
Emilie
13.10.12Åh tak 😀
Kys
Lolotte
13.10.12Jeg ville ikke have tænkt på at tilføje tapenade! EJ finder ideen fantastisk!
Emilie
14.10.12Tak Lotte 😀
Claire-tte
14.10.12Bravo, superkvinde ! En stor succes for 20 min, Jeg siger respekt !
Emilie
14.10.12Lol, mange tak Claire 😀
poupougnette
14.10.12ideen med tapenade er bare fantastisk!! Jeg vil med glæde tage et stykke af jeres lækre tærte, piger.! 😉
Hav en god aften.
Kys, kys ♥
Emilie
15.10.12Mange tak Poupougnette, Så gemmer jeg en til dig 😉
XOXO.
mistral
20.11.12samme opskrift med tapenade ,mørdej,courgette,timian, fåreost og valmuefrø
Emilie
21.11.12Åh ja det ændrer sig !